Vestiging Amersfoort

Servicedeskmedewerker

Voel jij je thuis in een functie met veel telefonisch klantcontact en heb je affiniteit met ICT? 

De baan

In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor vraagstukken van klanten. Je staat onze klanten telefonisch en per e-mail te woord en bent daarin verantwoordelijk voor het oplossen, dan wel juist registreren van de binnengekomen call.

De eerstelijns vraagstukken op het gebied van systeembeheer en hard- en software los je waar mogelijk zelfstandig op. Lukt dit niet binnen enkele minuten, dan schakel je jouw collega’s van de 2e en 3e lijn in. Je vraagt door, bepaalt de urgentie en noteert alle details in een call zodat zij verder kunnen. Daarnaast hou je de klanten op de hoogte van de status van calls en informeer je ze bij verstoringen. Uiteraard doe je dit niet alleen. Het team van de eerstelijns servicedesk bestaat uit een drietal collega-servicedeskmedewerkers en een servicedesk coördinator en zijn jullie gevestigd in ons hoofdkantoor in Amersfoort.

Wie zijn wij?

Wij zijn marktleider in de juridische sector. Door ruime ervaring in deze sector zorgen we ervoor dat oplossingen naadloos aansluiten op de dagelijkse praktijk van juridische professionals. Ook bieden we voor de accountancybranche en het MKB een totaalpakket aan maatwerk op het gebied van ICT.

Bij ICT Concept geloven we in toegewijde professionals. Door onze inzet en ons verantwoordelijkheidsgevoel zijn we in staat de klant volledig te ontzorgen. Door altijd dichtbij de klant te blijven en te werken met een flexibele teamstructuur ervaart de klant kleinschaligheid, terwijl de organisatie de stabiliteit en zekerheid biedt van een grote landelijke speler.

ICT Concept heeft met 6 vestigingen een landelijke dekking en werkt als een lokale partner voor de klant. Met inmiddels ongeveer 70 collega’s is de organisatie de laatste jaren hard gegroeid en de organisatie is nog steeds groeiende. Daarnaast maken we deel uit van de Lexxyn Groep, die onze belangen behartigt in de juridische sector. Bij de totale organisatie werken nu ongeveer 150 mensen. Meer informatie is te vinden op www.lexxyn.nl.

Jij

  • bent klantgericht en weet de juiste prioriteiten te stellen;
  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • kan zelfstandig en gestructureerd werken;
  • hebt affiniteit met ICT en eventueel al enige basiskennis;
  • hebt gebruikerskennis van Windows 10, Microsoft Office en mobiele platformen (Android/iOS).

Wat bieden we?

  • een fulltime functie met een marktconform salaris en 27 vakantiedagen;
  • uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder bijvoorbeeld een reiskostenvergoeding, incentiveprogramma en uitbetaling (of opname van) overuren;
  • ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen;
  • professionele begeleiding en korte lijntjes met je team;

Wie zoeken we?

  • iemand die past bij onze kernwaarden – betrouwbaar, succesvol, geregeld;
  • jij bent betrouwbaar: jij ondersteunt en denkt mee om tot de beste oplossing te komen;
  • jij maakt onze klanten succesvol: jij haalt energie uit telefonisch klantcontact en weet daarin gemakkelijk te schakelen;
  • jij houdt ervan als dingen geregeld zijn: in de dagelijkse gang van zaken ben jij goed georganiseerd.

Enthousiast?

Stuur je cv en motivatie naar Vicky Lemmens - vacatures@ict-concept.nl. Voor meer informatie kun je ook bij haar terecht via 088 002 84 00 of bovengenoemd emailadres. Kijk ook op onze website www.ict-concept.nl.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag is onderdeel van de selectieprocedure.