Voor al uw vragen

Servicedesk

ICT Concept ontzorgt honderden juristen en mkb-bedrijven met veilige en bedrijfszekere ICT-oplossingen. Om ervoor te zorgen dat uw ICT up to date blijft, continu beschikbaar is en eventuele problemen snel worden opgelost, staat de Servicedesk afdeling voor u klaar.

Het telefoonnummer van de Servicedesk:

Bel naar: 088 002 84 81 (op werkdagen van 7:30 tot 18:00 uur)

WhatsApp

De Servicedesk van ICT Concept is ook via WhatsApp bereikbaar via nummer:
06-14483046 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur).

Het emailadres van de Servicedesk:

Mail naar: servicedesk@ict-concept.nl 

Maak kennis met de Servicedesk

SLA overeenkomsten ICT Concept

ICT Concept heeft een Servicedesk die bereikbaar is op werkdagen van 7:30 tot 18:00 uur. Deze service kan middels 3 verschillende SLA-overeenkomsten worden uitgebreid:

Gold SLA:
Bereikbaarheid op werkdagen van 7:30 tot 22:00 uur.
Platinum SLA:
Bereikbaarheid 7 dagen in de week van 7:30 uur tot 22:00 uur.
Platinum Plus SLA:
Bereikbaarheid 7 dagen in de week van 0:00 uur tot 24:00 uur.

Buiten kantooruren wordt u te woord gestaan door mensen van ons Call Center die rechtstreeks onze technici van dienst inschakelen om u van dienst te zijn.

Remote Support ICT Concept

Voor Remote Support kunt u op telefonisch aangeven van onze Servicedesk medewerker op één van de onderstaande links klikken:

Microsoft clients:  http://help.ict-concept.nl
Apple clients:       http://helpmac.ict-concept.nl
Former:               http://spectrum.ict-concept.nl/tools/helpdesk.exe

Onderhoudswerkzaamheden en mededelingen

Via de Servicedesk nieuwsflash pagina wordt u op de hoogte gehouden van de actuele werkzaamheden en storing en de status.