ICT zonder zorgen

Uw ICT bij ICT Concept

Wilt u uw IT infrastructuur onderbrengen bij ICT Concept? Wij danken u bij voorbaat voor uw vertrouwen. Om u een indruk te geven van de werkwijze van ICT Concept en het verloop van uw traject, geven wij een stapsgewijze toelichting.

Stap 1: Inventarisatie

door accountmanager

Omdat ICT Concept voor iedere situatie en voor iedere klantwens de beste oplossing wil bieden, maakt één van onze accountmanagers allereerst een afspraak voor een inventarisatie. Hij brengt bij u op locatie de huidige situatie in kaart, uw wensen worden besproken, eventuele vragen professioneel beantwoord en hij zal u adviseren over uw mogelijkheden. Is er voldoende input voor het uitwerken van een voorstel? Dan ontvangt u dit binnen enkele werkdagen. Deze inventarisatie is kosteloos.

door technisch specialist

In gevallen waar sprake is van complexe of technische uitdagingen, zal ICT Concept een technisch specialist inzetten. Hij zal u advies uitbrengen over de meest optimale oplossing voor uw situatie. Het technisch advies wordt u in rekening gebracht. Bij opdracht wordt dit uiteraard weer gecrediteerd.

Stap 2: Voorstel

Binnen enkele werkdagen ontvangt u een compleet voorstel. Hierin worden de besproken onderdelen in detail uitgewerkt. Het voorstel omvat een volledig plan van aanpak, een overzicht van de benodigde IT-zaken en een duidelijke offerte.

Stap 3: Bespreking offerte

Uw accountmanager zal daags na het toesturen van het voorstel contact met u opnemen om eventuele vragen te beantwoorden en het voorstel nader toe te lichten.

Stap 4: Opdracht

Zodra u akkoord geeft op de offerte, wordt er een project aangemaakt en wordt de planning definitief gemaakt. Dit vindt uiteraard plaats in overleg met u. Wij komen op het moment dat het u schikt.

Stap 5: Levering, installatie en uitvoering

Op de afgesproken tijden zullen onze technici conform afspraak de levering, installatie en uitvoering van het project uitvoeren. Wij doen er alles aan om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Uw bedrijfscommunicatie en voortgang dient immers wel door te lopen. De winkel wordt verbouwd, maar de business gaat gewoon door.

Stap 6: Evaluatie

Binnen een week na oplevering neemt uw accountmanager contact met u op of alles naar wens is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons cruciaal. Zijn er nog kleine aanpassingen nodig of heeft u nog vragen? Wij zorgen dat alles voor elkaar is.

Stap 7: Telefonisch contact na 6 maanden

Ook na ongeveer een half jaar nemen wij telefonisch contact met u op. Functioneert alles naar wens? Voldoet het aan uw verwachtingen? Wellicht heeft u nog vragen of aanvullende wensen? Wij doen er alles aan uw ICT infrastructuur optimaal en volgens uw wensen in te richten en te laten functioneren.

Doorlopende dienstverlening

Wat ICT Concept uniek maakt is de doorlopende dienstverlening aan klanten. Hiervoor biedt ICT Concept diverse concepten: van IT beveiliging tot werken In the Cloud. En wilt u helemaal geen omkijken naar uw ICT? Dan is ICT Ontzorging exact wat u zoekt: u betaalt een vast bedrag per maand. ICT Concept zorgt ervoor dat alles functioneert en up to date blijft. 

Met Mijn ICT Concept heeft u altijd en overal inzicht in de status van uw applicaties, service updates, uw persoonlijke calls, statusoverzichten en tegoed op uw strippenkaart. ICT Concept zorgt ervoor dat uw IT als vanzelfsprekend functioneert. U heeft er geen omkijken naar.

Nieuwsgierig?

Bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Wij maken graag tijd voor u vrij om u alle mogelijkheden toe te lichten.