ICT zonder zorgen

Uw ICT bij ICT Concept

Wilt u uw ICT infrastructuur onderbrengen bij ICT Concept? Wij danken u bij voorbaat voor uw vertrouwen. Om u een indruk te geven van de werkwijze van ICT Concept en het verloop van uw traject, schetsen wij u de routekaart.

Stap 1: Inventarisatie

Door de Business Advisor:

Omdat ICT Concept voor iedere situatie en voor iedere klantwens de beste oplossing wil bieden, maakt één van onze Business Advisors allereerst een afspraak voor een inventarisatie. Hij brengt  de huidige situatie in kaart, uw wensen en vragen worden besproken. Op basis van deze inventarisatie adviseert hij u vervolgens over uw mogelijkheden.

Door de technisch specialist of business consultant:

In gevallen waar sprake is van complexe of technische uitdagingen, kan ICT Concept een technisch specialist of business consultant inzetten. Hij zal advies uitbrengen over de meest optimale oplossing voor uw situatie.

 

Stap 2: Aanbieding

Binnen enkele werkdagen ontvangt u een aanbieding. Hierin zijn de in stap 1 besproken onderdelen uitgewerkt. De aanbieding omvat een volledig plan van aanpak, een overzicht van de benodigde diensten en oplossingen en een duidelijk investeringsoverzicht.

 

Stap 3: Bespreking aanbieding

Uw Business Advisor zal na het toesturen van de aanbieding contact met u opnemen om eventuele vragen te beantwoorden en de aanbieding nader toe te lichten.

 

Stap 4: Opdracht

Zodra u akkoord geeft op de aanbieding, wordt er een project aangemaakt en wordt er een planning gemaakt. Dit vindt uiteraard in overleg met u plaats. Vanaf dit moment betrekken wij indien nodig ook onze projectmanagers bij het traject.

 

Stap 5: Levering, installatie en uitvoering

Op de afgesproken tijden zullen onze technici het project uitvoeren. Hierbij houden wij zoveel mogelijk rekening met de continuïteit van uw organisatie. De winkel wordt verbouwd, maar de zaken gaan gewoon door.

 

Stap 6: Evaluatie

Binnen een week na oplevering nemen wij contact met u op of alles naar wens is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Zijn er nog kleine aanpassingen nodig of heeft u nog vragen? Wij zorgen dat alles voor elkaar is.

 

Stap 7: Telefonisch contact na 6 maanden

Ook na de evaluatie houden wij contact. Functioneert alles naar wens? Voldoet alles aan uw verwachtingen? Wellicht heeft u nog vragen of aanvullende wensen? Wij doen er alles aan uw ICT landschap optimaal in te richten en te laten functioneren.

 

Doorlopende dienstverlening

Wat ICT Concept uniek maakt is de doorlopende dienstverlening aan klanten. Hiervoor biedt ICT Concept diverse concepten: van IT beveiliging tot werken in de cloud. En wilt u helemaal geen omkijken naar uw ICT? Dan zijn onze Packs exact wat u zoekt: u betaalt een vast bedrag per maand en alles wordt geregeld. ICT Concept zorgt ervoor dat alles functioneert en up to date blijft. 

Met Mijn ICT Concept heeft u altijd en overal inzicht in de status van uw applicaties, service updates, uw persoonlijke calls, statusoverzichten en tegoed op uw strippenkaart. ICT Concept zorgt ervoor dat uw IT als vanzelfsprekend functioneert. U heeft er geen omkijken naar.

Nieuwsgierig?

Bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Wij maken graag tijd voor u vrij om u alle mogelijkheden toe te lichten.